Παρασκευή 22 Οκτωβρίου 2010

Κυκλοφοριακό Αδαμών

Από τον κάτοικο Argous-Adames λάβαμε και δημοσιεύουμε το παρακάτω:
Η ατυχής ΜΟΝΟΔΡΟΜΗΣΗ στην περιοχής μας, μετέτρεψε την οδό Άργους σε Λεωφόρο με αποτέλεσμα να δέχεται μεγάλο αριθμό ξένων οχημάτων με προορισμό τις Τράπεζες, τα καταστήματα και τα μαγαζιά του παραδρόμου.
Η Μελέτη του Δήμου του 2006
αναφέρει 3500!!! οχήματα ημερησίως στον κόμβο
!!  Ερμιόνης-Άργους.
Επι πλέον φόρτωσαν στην Άργους και την λεωφοριακή γραμμή 523. Έλεος !!
Το πρόβλημα συζητήθηκε στον τοπικό σύλογο «Κηφισός» που υπέδειξε ως λύση να πιέσουμε τον Δήμο και την Πολιτεία να γίνει η ανισόπεδος γέφυρα Ιλισίων-παράδρομος Ε.Ο. πράγμα που δεν έχει καμμία σχέση με τον φόρτο στην τοπική οδό Άργους.
Μετά από έγγραφη διαμαρτυρία και πολλές προσπάθειες, ο Δήμος και τα μέλη του Δ.Σ στην συνεδρίαση της 26/6/2010 αποδέχθηκαν την διαμαρτυρία μας και εξέδωσαν την 186/2010 απόφαση που ως λύση επρότεινε τα παρακάτω 4 σημεία:
1. Την τοποθέτηση πινακίδων απαγόρευσης διέλευσης βαρέων οχημάτων
2. Την τοποθέτηση νέων απαγορευτικών πινακίδων εισόδου στις οδούς Άργους και Γυθείου έως      την Μεσσηνίας, ώστε με τις απαγορεύσεις των οδών Λακωνίας & Λεωνιδίου τα οχήματα να μην μπαίνουν εύκολα στην περιοχή μας
3. Τεχνικά έργα και ανάλογη σήμανση στην γέφυρα και στην παράπλευρο της Ερμιόνης
 –φυτώριο- ώστε τα οχήματα να οδηγούνται με αναστροφή στον παράδρομο.
4. Την απαγόρευση στάθμευσης οχημάτων σε όλο το μήκος του παραδρόμου.

Έκτοτε εμείς και η απόφαση είμαστε στην μαύρη λίστα έστω και αν αυτό δεν διατυπώνεται δημόσια. Οι αντιδράσεις και εναντιώσεις συγκεκριμένων ατόμων του συλόγου στο δίκαιο αίτημά μας, δεν μπορεί να διατυπωθεί με απλές λέξεις. Κυριολεκτικά εσήμανε ΠΟΛΕΜΟΣ !!
- Πινακίδες έμπαιναν από τον Δήμο και έβγαιναν με τραμπουκίστικο τρόπο από «ευγενείς» κυρίους σε καθημερινή βάση.
- Διαμαρτυρία κατοίκων –με την καθοδήγηση του συλόγου- στην Περιφέρεια για αναίρεση της απόφασης του Δήμου με δικαιολογίες σαν αυτές που και εμείς υποστηρίζουμε.
- Αποπομπή του Συνεργείου του Δήμου από άνθρωπο του συλόγου, όταν ο Δήμος προσπάθησε να κάνει τις εργασίες στον παράδρομο -φυτώριο.
- Έγγραφο/καταγγελία από τον σύλογο στο ΥΠΕΧΩΔΕ, για τις εργασίες στον παράδρομο.
Όπως αναρτήθηκε και στο site του συλόγου [ http://www.kifisos.org.gr/ –Σημαντικά ζητήματα- Συγκοινωνία (13/9/2010)], ο πρόεδρος με την βοήθεια μέλους του Δημ. Συμβουλίου του Δήμου που μένει στην περιοχή –κα. Λιαπάκη- ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ να μήν εκτελεσθεί η απόφαση 186/2010 και μέχρι σήμερα πέτυχαν να την αναβάλουν. Πως λοιπόν υποστηρίζουν ότι συμμερίζονται πλήρως το πρόβλημά μας.
Δεν μπορούμε να καταλάβουμε ΤΙ ΚΡΥΒΕΤΑΙ πίσω από αυτές τις ενέργειες και Γιατί τόση μανία?

Με πολύ κόπο και καθυστέρηση 3 μηνών καταφέραμε και πήραμε τις μελέτες του κυκλοφοριακού από την τεχν. Δ/νση του Δήμου και διαπιστώνουμε τα παρακάτω
1. Κατά ομολογία των υπευθύνων του Δήμου και του συγκοινωνιολόγου, ο σύλογος σαν μέλος
της επιτροπής κυκλοφοριακού είχε το πλήθος των υποδείξεων/παρεμβάσεων στην αρχική           μελέτη.
2. Η μελέτη έχει συγκεκριμένες διαπιστώσεις για τις οποίες ο σύλογος και η τεχν. Δ/νση του Δήμου εσιώπησαν. Οι διαπιστώσεις αυτές είναι καίριου επιστημονικού χαρακτήρα αφού μελέτη κυκλοφοριακού δεν σημαίνει απλή εγκατάσταση πινακίδων μονοδρόμησης.
ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟΥ
Α. Ένας από τους σκοπούς της μελέτης ήταν να εκτραπεί η υπερτοπική κίνηση εκτός του οικισμού.
Τί υποδεικνύει η μελέτη γι αυτό? Τίποτα.
Β. Το σταυροδρόμι της Ερμιόνης-Άργους δέχεται 3.500 οχήματα ημερησίως και παρουσιάζει τα περισότερα ατυχήματα.
Τί υποδεικνύει η μελέτη γι αυτό? Τίποτα.
Γ. Στο παράδρομο η μελέτη υποδεικνύει την απαγόρευση στάθμευσης που είναι ευθύνη των εμπορικών καταστημάτων του παραδρόμου.
Δεν εφαρμόζεται στην πράξη.
Δ. Μείωση της ταχύτητας στον παράδρομο από 50 σε 30ΚΜ/H.
Δεν εφαρμόζεται στην πράξη.
Ε. Σήμανση και συντήρηση πινακίδων
Οι πινακίδες είναι κατά το ήμιση άχρηστες


ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
Αν είχαν ληφθεί υπ όψιν στο ελάχιστο τα παραπάνω στοιχεία, δεν θα είχαμε τα σημερινά αποτελέσματα.
Ποιός ευθύνεται γι αυτό? Ο Δήμος, ο συγκοινωνιολόγος, ο σύλογος?
Κατά την γνώμη μας παρ όλο που οι παρεμβάσεις έγιναν κυρίως από τον σύλογο, την ευθύνη έχει ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ο Δήμος και ειδικά η επιτροπή κυκλοφοριακού και ο τεχν. Δ/ντής, που άφησαν να περάσει αυτή η μελέτη από Δ.Σ.
Επειδή έχουν γίνει βασικές παρατυπίες και παραβλέψεις και το πρόβλημα δεν διορθώνονται με μικροπαρεμβάσεις, οι κάτοικοι με νέα διαμαρτυρία

ΑΙΤΟΥΝΤΑΙ την διεξαγωγή ΝΕΑΣ ΜΕΛΕΤΗΣ


με δίκαια και επιστημονικά κριτήρια και χωρίς τις παρεμβάσεις τρίτων. Η διαμαρτυρία κατατέθηκε στον Δήμο την 12/10/2010.
Τελειώνοντας πληροφορούμε τους αναγνώστες του Blog, ότι αυτή είναι η πραγματική αλήθεια, και κάθε άλλη ερμηνεία και εξήγηση θα είναι εκ του πονηρού

1 σχόλιο:

  1. Μένω στην Άργους και κάθε μέρα ζούμε τον εφιάλτη των οχημάτων που περνάνε από τον δρόμο μας.
    Βέβαια η σύντροφος Λιαπάκη μπροστά στο σπίτι της έκανε την Ερμιόνης από 25μ δρόμο σε 10μ για να μπορεί να κάνει βόλτες - γι αυτό δεν ψηφίστηκε?

    Και κάτι άλλο, το λεωφορείο 523 γιατί δεν συνεχίζει στην Μεσσηνίας και να στρίβει στην Τριπόλεως? Ποιά μεγάλα κεφάλια μένουν στην Τριπόλεως. Έτσι δεν έγιναν οι μονοδρομήσεις.

    Εγώ προτείνω αυτό που δεν κάνει ο Δήμος να το κάνουμε εμείς. Να κλείσουμε τον δρόμο με πέτρες και μπάζα να δούμε που θα πηγαίνουν τα αυτοκίνητα.

    Από ότι ξέρω έχει δημιουργηθεί μιά επιτροπή, μας έχει μοιράσει φυλλάδια και έχουν διαμαρτυρηθεί στον Δήμο. Γιατί δεν σηκωνόμαστε από τις καρέκλες μας? Δεν καταλαβαίνουμε ότι οι γείτονές μας μας την έφεραν μεγαλοπρεπώς.

    Τι άλλη απόδειξη χρειάζεται. Αυτοί στα σπίτια τους είναι μιά χαρά.

    Θα επανέλθω με πιό πολλά στοιχεία

    ΑπάντησηΔιαγραφή